σε σκηνοθεσία Μάνιας Παπαδημητρίου | Με τον Δημήτρη Χαβρέ
Από Παρασκευή 1η Νοεμβρίου στο Θέατρο ARROYO
Στην Κεντρική Σκηνή του Θεάτρου ARROYO από την Παρασκευή 1 η Νοεμβρίου θα παρουσιάζεται ο ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ 2 της Ευσταθίας, έντεκα χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση. Πρόκειται για ένα φουτουριστικό μονόλογο με στοιχεία μαύρης κωμωδίας που ερμηνεύει ο Δημήτρης Χαβρές σε σκηνοθεσία της Μάνιας Παπαδημητρίου. Έχοντας σκηνοθετήσει και ερμηνεύσει με μεγάλη επιτυχία το έργο, η σημαντική ηθοποιός Μάνια Παπαδημητρίου δίνει την σκυτάλη στον Δημήτρη Χαβρέ υπογράφοντας και πάλι τη σκηνοθεσία, διατηρώντας το ύφος που συγκίνησε και άφησε δυνατές εντυπώσεις στον κόσμο του θεάτρου. Χάριν αυτής της πολύ ενδιαφέρουσας συνύπαρξης, η τραγουδοποιός και θεατρική συγγραφέας Ευσταθία, κάνοντας την ανάλογη προσαρμογή, μας παραδίδει μια δεύτερη εκδοχή του πρώτου της θεατρικού έργου.
Ανανεώνοντας λοιπόν το κείμενο της, η Ευσταθία εμπιστεύεται τον Δημήτρη Χαβρέ για να διανύσει κάμποσα χιλιόμετρα πάνω στον διάδρομό της με τον δικό του ξεχωριστό και ιδιαίτερο τρόπο. Πρόκειται για έναν ρόλο-έκπληξη που εκφράζεται άλλοτε με χιούμορ άλλοτε με δραματικότητα και που σίγουρα όλες και όλοι μας θα αναγνωρίσουμε κομμάτια του εαυτού μας. Ο «Διάδρομος 2» είναι στην ουσία ένα έργο με βαθύ υπαρξιακό προβληματισμό δοσμένο μέσα από την ιδιαίτερη ποπ αισθητική της Ευσταθίας – η οποία άλλωστε χαρακτηρίζει και σχεδόν όλο το έργο της. Τραγούδια και κείμενα λειτουργούν ως ενιαία ξεχωριστή έκφραση ενός σύγχρονου ανθρώπου που αγωνιά να βρει τα πατήματά του στο χάος της ψηφιακής μη-πραγματικότητας.
«Ο “διάδρομος”, ως όργανο γυμναστικής και ως βασικό δραματουργικό εύρημα, επιτελεί τον διττό ρόλο του σκηνικού αντικειμένου και του δραματουργικού συμβόλου. […] Με φόντο τον σκηνικό καμβά ενός έργου επιστημονικής φαντασίας, ο μονόλογος αποτελεί ένα ιδιαίτερα αιχμηρό και σαρκαστικό κοινωνικό σχόλιο, μία υπαρξιακή αναζήτηση των ορίων των προσωπικών επιλογών και της πνευματικής αυτοδυναμίας, της ουσίας εν τέλει της ανθρώπινης ευτυχίας.
Κυοφορεί αναμφίβολα έναν σύγχρονο πολιτικό προβληματισμό, διανθισμένο με ευδιάκριτους τόνους ειρωνείας», αναφέρει στο επίμετρο της έκδοσης η Διδάκτωρ Ιστορίας Νεοελληνικού Θεάτρου-Δραματολογίας Ρέα Γρηγορίου.