Διαθεσιμότητα προϊόντων – Επιστροφές
O πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε και να ζητήσει την αντικατάστασή τους σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση η συσκευασία του είδους έχει καταστραφεί, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της. Στην τελευταία περίπτωση ο πελάτης πρέπει να αρνηθεί την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μεταφορών.
Τα προϊόντα θα επιστρέφονται με χρέωση της εταιρείας, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, εντός δέκα (10) ημερών από την παραλαβή τους, τότε η εταιρεία δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται αφού προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα και στην περίπτωση επιστροφής των χρημάτων στον πελάτη αν η πληρωμή έγινε μέσω πιστωτικής κάρτας θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρείας και αν η πληρωμή έγινε με μετρητά, με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν.
Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε επιστροφή προϊόντος που αγοράσατε στην περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο αλλάξατε γνώμη και δεν επιθυμείτε πλέον την αγορά του εφόσον ειδοποιήσετε άμεσα για την ακύρωση αυτής γιατί οι παραγγελίες εκτελούνται την ίδια ή την επόμενη ημέρα. Το προϊόν πρέπει κατά την παραλαβή του να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση με πλήρη τη συσκευασία του.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα, ελλιπή ή εμφανώς χρησιμοποιημένα το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων.